German Design Award 2021, za kampanju “Cijeli dan na filmu”

Agencija DAA Montenegro osvojila je jednu od najpriznatijih međunarodnih nagrada, German Design Award, koju dodjeljuje Njemački dizajnerski savjet (German Design Council). Prestižno priznanje pripalo je reklamnim kampanjama „Cijeli dan na filmu” Hercegnovskog filmskog festivala i „Don’t touch art. Use it.” (Ne diraj umjetnost. Koristi je) kompanije Cerovo, u kategoriji Excellent Communications Design in Integrated Campaigns and Advertising (Izvrsnost dizajna komunikacija u integrisanim reklmanim kampanjama).

German Design Award dodjeljuje sa ciljem predstavljanja i otkrivanja novih trendova u savremenom dizajnu i komunikacijama i prva je ovog tipa koja je pripala reklamnom sektoru u Crnoj Gori, saopšteno je iz DAA Montenegro.

„Ne dešava se često da kreativni potencijal Crne Gore bude priznat od strane međunarodnih organizacija i festivala. Ako pogledamo lokalnu reklamnu scenu, koju prije svega karakteriše dominacija franšiznih i regionalnih media buy agencija kao i manjih interdisciplinarnih studija, vidimo da su nagrade više pozitivni incident nego pravilo. Iz tog razloga vijest da je DAA Montenegro dobila čak dva priznanja na prestižnom German Design Award festivalu ujedno je i nada da će se loša statistika promijeniti, te da će ovo postati stalna praksa na tržištu u kojem kreativni sektor može biti priznat i van crnogorskih granica“, kazao je kreativni direktor agencije DAA Montenegro Nikola Bada Radonjić.

Podsjetio je i da ova agencija već punih 11 godina uspješno servisira sve privredne djelatnosti u Crnoj Gori, ali i uvodi većinu stranih brendova na domaće tržište.

Navodi da su upravo iz takvog pristupa i otvorenog odonosa na relaciji klijent – agencija, proizašle i dvije pomenute kampanje, koje su donijele međunarodnu vidljivost i priznanja. Obje kampanje su sa agencijske strane prvi put zvanično predstavljene kolegama iz drugih evropskih agencija u avgustu prošle godine na „Baltics best” festivalu u Talinu, a ove godine donijele su „German Design Award Special 2021“.

Iz ugla potpuno drugačijeg proizvoda kao što je filmski festival sa najdužom tradicijom u Crnoj Gori, osmišljena je šarmantna, mediteranska kampanja kojom se posjeta festivalu izjednačava sa uživanjem na moru. Vizuali prikazuju reprezente ciljnih grupa u tipičnim situacijama sa plaže, dok horizont zamjenjuje filmsko platno uz call to action slogan „Cijeli dan na filmu” sa kojim se festival prvi pojavio prošle godine, kada je kampanja i lansirana.

Direktorica JUK „Hercegfest”, koji je ujedno i glavni producent festivala, Gordana Krcunović, izjavila je da ovo priznanje predstavlja dodatnu referencu za nastavak saradnje te ustanove i agencije DAA Montenegro. Naglasila je i da naziv priznanja po njihovom osjećaju „tačno definiše i oslikava duh kampanje: vibranta komunikativnost u promociji manifestacija od velikog značaja za naš grad i zemlju kao što je Filmski festival Herceg Novi – Montenegro film festival“. Kampanju potpisuju: kreativni direktor – Nikola Bada Radonjić, umjetnički direktor – Helena Tošić, menadžer komunikacija – Anja Sekulić, copywriter – Jelena Todorović, fotografija – Đorđe Živaljević, asistetni AV produkcije – Matija Brajović, Niko Tripunović i Rade Jocović.

Sponzori

© 2023. Copyright, All Rights Reserved, FFHN and JUK “Hercegfest”.